środa, 18 maja 2011

teraz wiem

Teraz wiem, że bez Ciebie nie byłoby mnie. Nie byłoby pięknych dni.. kolorowych chwil..
I te wszystkie sny, w których jesteśmy tylko.. ja i Ty.. !
To jest Nasz czas..
Chwile pełne namiętności, radości i chwile Twojej czułości. Wiesz…dajesz mi tyle miłości, że uzależniasz mnie od niej coraz bardziej... Nasze plany… marzenia warto je mieć i czekać do ich spełnienia. Nawet na drugim końcu świata nie zapomnę… Bo moje serduszko całe jest wypełnione wspomnieniami o Tobie… Ono pamięta o każdej sekundzie, minucie spędzonej razem. Każde Twoje ciepłe pocałunki zostawiają ślad zostawiają smak.. Uwielbiam gdy mnie przytulasz.  Gdy mówisz te dwa ważne słowa „Kocham Cię”, które tak naprawdę więcej są warte niż nam się wydaje.. I mimo, że czasem między nami następuje wymiana zdań.. kłócić się nie chce.. Bo nawet nie wiesz ile dla mnie znaczysz..
I nigdy bym nie chciała tego stracić !. Jesteś i będziesz dla mnie po prostu wszystkim..
Nie potrzebuje niczego jeśli Ty będziesz zawsze obok mnie.. I nawet gdyby miało być nam źle kochanie.. nie warto tego niszczyć.. Ale warto to przemilczeć, znieść ból i czekać by po burzy przyszło słońce.. By po płaczu przyszedł uśmiech.. Pamiętajmy nic nie jest idealne.. Przecież wiemy, że Naszego szczęścia nie da się kupić, nie da się tak po prostu zgubić, porzucić i zostawić.. ono powinno nadawać nam cel. . .
Mamy siebie to znak, że tak miało być..że tak zostało gdzieś nam zapisane.. i na górze przeznaczone. Ważne by to co czujemy było szczere byśmy wiedzieli czego chcemy… czy na pewno tego co zaczęliśmy .. Co do tego ja nie mam wątpliwości mam to co chciałam..
Teraz Leżę w wyrku, tęsknie każdej nocy, każdego dnia gdy Cię zabraknie…
Przytulam się do misia zasypiam szybko, tylko dlatego bo wiem że jutro ty mi go zastąpisz … dasz mi więcej nisz zwykły pluszak.
I nie chcę już misi.. chcę byś obok mnie każdego dnia i każdej nocy był Ty .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz